Olemme varautuneet koronavirukseen Tapiolan Lämpö -konsernissa eri tavoin

oivomme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse tai Vesa-botin kautta. Katso Tapiolan Lämpö -konsernin tarkemmat yhteystiedot.

Jos asiasi vaatii käyntiä asiakaspalvelussamme, huomaathan seuraavat lyhennetyt aukioloajat:

- Tapiolan Lämmön ja Olarin Huollon asiakaspalvelu (Kalevalantie 5) on avoinna arkisin klo 08:00-15:00.

Huom! Olarin Huollon palvelupiste (Piispantilankuja 2) on suljettu toistaiseksi.

- Karakallion Huollon asiakaspalvelu (Karakalliontie 10) on avoinna arkisin klo 10:00-12:00

- JS-Auditin asiakaspalvelu (Oritie 2) on avoinna arkisin klo 09:00-10-00

Lisätietoja asukkaille:


Olemme tehostaneet siivousta asuinkiinteistöissä. Jatkamme tehostettua siivousta toistaiseksi ja pidämme huolen siitä, että yleisissä saniteetti- ja saunatiloissa on käsisaippuaa ja käsipaperia. Käsidesiä emme voi valitettavasti tarjota, koska sitä ei ole toistaiseksi saatavilla. Jatkamme tehostettua siivousta toistaiseksi.

Nyt jokaisen on ehdottoman tärkeää huolehtia omasta käsihygieniastaan. Mikäli mahdollista, niin sinun kannattaa pitää mukana desinfiointiainetta ja käyttää sitä ennen kuin tulet kotiin ja käytät yhteisiä tiloja. Voit näin pienentää tartuntariskiä myös omalla käytökselläsi.

Huoltoasioissa vältämme lähikontaktia asukkaaseen. Tämän vuoksi kehotamme asukasta poistumaan huoneistostaan mahdollisuuksien mukaan huollon ajaksi. Järjestely tehdään sekä asiakkaidesi että huoltomiehen tartuntariskin minimoimiseksi.

Mikäli sinulla on koronavirusoireita, olet saanut tartunnan tai olet karanteenissa, niin ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme. Myös siinä tapauksessa, että et ole tilannut huoneistoosi huoltoa. Voimme siten järjestää tehostetun siivouksen taloyhtiössäsi ja heikentää näin viruksen leviämistä.

Lisätietoja asiakkaille ja yhteistyökumppaneille:


Siirrymme etäkokouksiin keskiviikosta 18.3. eteenpäin ja kaikille osallistujille informoidaan tästä erikseen. Etäkokoukset pidetään keskiviikosta alkaen puhelimitse, sähköpostitse tai mahdollisuuksien mukaan Teams-verkkosovelluksen avulla.

Olemme ottaneet käyttöön asiakirjojen sähköisen allekirjoituksen, jonka avulla etäkokouksien pöytäkirjat voidaan virallistaa ilman kasvokkaista kohtaamista. Emme järjestä toistaiseksi asiakas- tai yleisötilaisuuksia.

Jos sinulla on kysyttävää kokousjärjestelyistä, niin asiakaspalvelumme auttaa:
Asiakaspalvelu 09 511 041
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Seuraathan myös jatkossa verkkosivujamme ja Facebookia, joihin päivitämme tilannetta sekä jaamme infoa ja toimintaohjeita.

Ohjeemme perustuvat THL:n, Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton suosituksiin.